Darmowa dostawa do piątku!

Polityka Zwrotów – ArcticBreeze

1. Czas na zwrot

Masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia na jego zwrot bez podania przyczyny.

2. Warunki zwrotu

Aby zwrot został zaakceptowany, produkt musi:

Nie przyjmujemy zwrotów produktów uszkodzonych z winy klienta.

3. Jak zwrócić produkt?

Aby dokonać zwrotu, wykonaj następujące kroki:

  1. Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość w zakładce kontakt.
  2. Wypełnij formularz zwrotu (otrzymasz go w wiadomości e-mail).
  3. Wyślij produkt na podany adres w wiadomości email po wysłaniu formularzu

Koszt odesłania produktu ponosi klient, chyba że zwrot jest wynikiem wady fabrycznej.

4. Zwrot pieniędzy

Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwróconego produktu. Zwrot nastąpi tą samą metodą, jaką dokonano płatności.

5. Wymiana produktu

Jeśli chcesz wymienić produkt na inny model, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci znaleźć najlepszą opcję.

6. Reklamacje

Jeśli produkt jest wadliwy lub nie działa prawidłowo, możesz zgłosić reklamację.

7. Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami w zakładce Kontakt!